Wat: Acda en de Munnik: Ren Lenny, ren!
Wanneer: 8 december 2004.
Waar: De Harmonie, Leeuwarden.

De voorstelling was geen concert maar een soort rockopera met liedjes van Acda en de Munnik. In deze voorstelling ging het over de muzikanten van Acda en de Munnik (gespeeld door Thomas Acda en Paul de Munnik zelf) en hun manager. De voorstelling begon met de bekende single van Acda en de Munnik dat ook de naam is van de voorstelling: Ren Lenny, ren!
De muzikanten zitten in muzikale dip en vragen raad aan hun manager die hun vervolgens aanraad om een tijdje naar de achtgrond te gaan en om liedjes te gaan schrijven voor Lenny, een nieuw talent waar hij ook manager van is. Zij kunnen dan Lenny groot maken en later zelf weer terug komen. Ze stemmen hiermee in, de vriendin van Paul Acda, het fotomodel Bracha, is het hier niet mee eens. Ze besluit kennis te gaan maken met Lenny en begint een relatie met hem hoewel Lenny erg stil en teruggetrokken is,
Lenny wordt erg populair en op een avond maakt Bracha ruzie met hem omdat hij niks zegt en ze gaat weg. Lenny sterft die avond in bad, het is hem allemaal teveel geworden. Bracha gaat terug naar Paul en biedt haar excuses aan.
De manager komt weer bij Paul en Thomas en wil in eerste instantie een album maken ter herinnering aan Lenny maar Paul en Thomas willen zelf weer muziek maken en optreden.
De voorstelling bestond uit Thomas Acda en Paul de Munnik, de manager, Lenny, Bracha, een journaliste van de roddelpers die de hele tijd achter Lenny aanzit en alles over hem wil weten, een floormanager en 3 achtergrondzangeressen. Iedereen uit de voorstelling heeft wel één of meerdere nummers van Acda en de Munnik gezongen wat wel een nadeel was, aangezien zelfs de nieuwe single (oud verdriet) niet door Acda en de Munnik werden gezongen maar door de 3 achtergrondzangeressen.
Ik vond het wel een leuke voorstelling om te zien maar de prijs (€36,50) niet waard. Je betaalt natuurlijk wel voor de naam omdat Acda en de Munnik toch vrij populair zijn maar als je echt een Acda en de Munnik fan bent kom je er bedrogen weg vind ik. Ze zingen zelf in totaal namelijk 3 of 4 nummers!